مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با شهردار بیدخت بر همکاری در حوزه تامین نیازمندیها و مشارکت در پروژه های اقتصادی دارای توجیه این شهر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری ظهر امروز با محمد میر بیدختی شهردار بیدخت دیدار و در خصوص موضوعات، مسائل، مشکلات، نیازها و ظرفیتهای حوزه سرمایه گذاری این شهر گفتگو کردند.
وی در این دیدار با اشاره به ظرفیتهای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی عنوان کرد علاوه بر توانمندیهای سازمان در حوزه تامین نیازهای شهرداری به تجهیزات، کالاها، ماشین آلات و خدمات مختلف، این آمادگی وجود دارد تا در حوزه سرمایه گذاری نیز همکاری های مشترکی داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در خصوص طرح های سرمایه گذاری شهر بیدخت در حوزه گردشگری و ایجاد مجتمع تجاری، ادامه داد، با توجه به تشکیل معاونت سرمایه گذاری در سازمان همیاری، این امکان وجود دارد تا طرح های اقتصادی شهرداری مورد بررسی های دقیق کارشناسی صورت گیرد و در صورت توجیه پذیر بودن همکاری ها لازم در حوزه اجرا و عملیاتی کردن آنها در دستور کار قرار گیرد.

 

منبع خبر :وب سايت سازمان همياري شهرداريها خراسان رضوي