جلسه هفتگی شورای شهر بیدخت با حضور ریاست محترم اداره برق شهرستان گناباد،مسئول محترم اداره برق بیدخت و شهردار محترم شهر بیدخت برگزار گرديد.

بر اساس دعوت قبلی، مسولین محترم اداره برق شهرستان و بیدخت در جلسه شورای شهر حاضر و نیازها و کمبودهای بیدخت که از قبل شناسایی شده بود مطرح و در موارد زیر مورد توافق قرار گرفت:

۱ - از هفته آینده دو روز در هفته بالابر اداره برق برای تعویض لامپهای معیوب و اصلاح درختان مزاحم روشنایی در اختیار شعبه برق بیدخت قرار خواهد گرفت.

۲-  پیگیری تکمیل روشنایی بلوار سردار سلیمانی با سرعت بیشتری توسط اداره محترم برق انجام گیرد.

۳-  جابجایی تیرهای برق در مسیر تعریض که برای همشهریان عزیز مزاحمت ایجاد کرده با مشارکت شهرداری و اداره برق انجام شود.

۴-  احداث روشنایی بلوار کوثر و ابتدای کمربندی ( بلوار پیامبر اعظم ص ) در قالب پروژه مشارکتی بررسی و طرح اجرایی آن تهیه گردد.

۵-  معابر و میادینی که کمبود روشنایی دارد از قبیل میدان شهید نقره، بلوار شهید هاشمی نژاد، خیابان شهید قدوسی، خیابان پشت مسجد جامع و .... از نزدیک بازدید و مقرر شد تقویت روشنایی آن توسط اداره محترم برق انجام گردد.

*در پایان جلسه بازدیدی از سطح شهر انجام و موارد مذکور مورد بررسی قرار گرفت. از جناب آقای مهندس جلیلی ریاست محترم اداره برق شهرستان گناباد و جناب آقای نبیلی مسول محترم شعبه برق بیدخت به خاطر قبول دعوت و شرکت در جلسه و همچنین تعامل و تلاش برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان محترم سپاسگزارم.