شرح وظايف حوزه امور اداري و كارگزيني
|
- ·بررسی و تهیه پاسخ نامه های ارجاع شده به واحد کارگزینی
- ·بررسی و کنترل پیش نویس احکام قانونی کارمندان و کارگران شهرداری و صدور آن
- ·نظارت بر حسن انجام امور محوله به کارمندان زیرمجموعه
- ·برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم جهت تسریع و انجام امورات اداری
- ·بررسی و انجام امور مربوطه به ترفیع و تغییر پست و انتصاب کارکنان
- ·تهیه پاسخ مکاتبات استانداری و فرمانداری و ادارات دولتی در ارتباط با شغل مورد تصدی
- ·کنترل ورود و خروج پرسنل در ساعات اداری
- ·کنترل مرخصی و مأموریت ساعتی کارکنان
- ·بررسی و ارائه گزارش مرخصی و مأموریت های روزانه جهت ثبت در کامپیوتر
- ·انجام امورات رفاهی کارکنان
·سایر امور مشابهی که محول می گردد |